Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Malin - 13 oktober 2010 10:13


Haha jahapp det var jag..men vet aldrig hur länge det håller dock. Sorry


Mitt liv är såå fullspäckat hela dagarna.. :/ eller ?


Vad har hänt da ? Öhhh jo jag har börjar jobba igen ju..super roligt. Trivs så himla bra på mitt nya lag verkligen. Maltis går på dagis å det är lika jobbigt att lämna han varje gång..fydå. Han hinner ju aldrig komma in riktigt heller eftersom han blir ledig så mycket med mej. Blir säkert bra nångång...

Den här veckan har jag fått provat på att vabba för första gången för Malte är sjuk. Känns konstigt att vara hemma från jobbet..jag som har vart sjuk en gång på 3år å det var när jag var gravid..trodde jag var magsjuk :) 

Men idag ska jag få gå å jobba igen å Maltis får vara med pappan.


Det är så mycket på gång nu..wiihooo. Supermycket hoho




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


what goes around comes always around..

Omröstning

Följer du bloggen varje dag ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards