Alla inlägg under september 2009

Av Malin - 25 september 2009 10:05


en glad liten maltes  


på väg hem till mormor på kalas 


lika fin som pappa när det är kalas med piketröja å kofta

 

Av Malin - 25 september 2009 09:46


ja fredag igen da. veckorna går otroligt fort. gårdagen var himla lyckad. mamma kom ju å hämtade oss strax efter 13 så åkte vi hem till mamma å pappa. där började folken rasa in direkt. mamma fick så mycket fint å var så nöjd med allting :) blev sent igår oxå. kom hem lagom till idol så det blev verkligen en heldags firande med mamma. var roligt att träffa alla människor oxå som man ser så sällan. malte fick oxå massa paket igår faktiskt :)  många som inte träffat han än som var hemma hos mamma å pappa igår.


presenten från mej å tres vart mamma jätte glad över. ska på ladies night 30 oktober i leksand. med förfest middag efterfest å bästa platserna vid scenen. köpte såklart VIP för det var mamma värd. ska bli riktigt roligt att vi 3 brudar ska göra nått alles själva.


av pappa fick hon en egypten resa. men dom åker inte förs november. sen fick hon 2000kr av pappa oxå som sponsring för dom fick ju vattenläcka dagen innan hon fyllde 50. mycket skojigt pappa.


är helt slut idag efter gårdagens ätande. tänk från 13-19.30 hur mycket man kan stoppa i sej å gott var det ju oxå. blir det till att inte äta alls på hela helgen å ut å springa. NOT. nää det blir fredagsmys med maltesern i badet. härligt


trevlig helg



Av Malin - 24 september 2009 10:59


jaha idag blev prinsen pappa på riktigt da. har vart å skrivit faderskapspapprena nu. efter det gick vi till mamma på jobbet å grattade henne å åt smörgåstårta. hon är så vacker min mamma. världens finaste människa både utan å innan. är så glad över min familj eller mina familjer såklart. ni är det bästa jag har å är värda allt. förstår nog inte hur bra jag har det egetligen.


nu är vi hemma igen jag å maltesern. mamma kommer å hämtar upp oss när hon slutar. hon jobbar bara halvdag idag. så åker vi med hem sen blire ju kalas hela dagen med en massa folk å smörgåstårta :) mums. prinsen kommer när han slutat han med såklart.


nu ska jag fira lite för mej själv med chokladrutor...

Av Malin - 24 september 2009 10:51


ja idag blir bästa mamma mormor & vän 50år. många stora grattis i massor.

vi älskar dej.


    mormor å maltisen  



Av Malin - 23 september 2009 09:31


kan man även kalla min lilla prins. förstår inte hur man kan vara så himla pigg på nätterna. men nu får jag igen för vad jag alltid har sakt. sova kan man göra när man dör. hmm tycker däremot synd om min stora prins som hålls vaken på nätterna sen upp å jobba på dagarna. ska nog fixa in en madrass i lill prinsens rum så får vi sova där så pappan orkar jobba.


min å mammas bakning blev iallafall super lyckad igår. morotskaka å chokladrutor. hur gott är inte det da ? ja imån fyller ju min lilla mamma 50år. jag å prinsen ska skriva faderskaps papper imån oxå.


idag ska jag iallafall komma ut i det fina vädret. skulle ju iväg igår å träffa malena å så men har ju inte mitt regnskydd hemma så det blev inget. man vill ju inte att lillen ska bli sjuk. idag är det fint vädet iallafall. underbart


nu ska jag göra mej iordning å äta lite frulle medans maltesern sover...


pusspuss  

Av Malin - 22 september 2009 10:05


vilken natt det har varit. inte mycket sömn alls för varken mej eller malte. han sov max i en timme i streck sen vakna å var lessen :/ tror han är hård i magen för han har legat å klämt å låtit hela natten. jobbigt för lill prinsen.

ska prova nått för hans lilla mage idag. nu sitter han i mammas knä å kikar lite. vi ska snart möta malena på stationen eller snart ? kl.12 :) så blire bakpotatis till lunch. hon börjar jobba vid 3 så ska umgås lite innan.


sen idag kommer ju mamma så blire bakning..skoj


jäklar skulle ha ringt mvc idag så jag får komma på efterbesök för såhär blire inge barn gjorda ;). måste kolla så allt står rätt till där nere efter maltesern gjorde entre. sen måste jag göra cellprov som jag skulle ha gjort tidigare men får inte när man är gravid.


pusspuss

Av Malin - 21 september 2009 15:06


har vart lugn. har umgåtts med dom bästa bara å haft trevligt. i fredags var jag lill prinsen malena kusin å hennes pojk ner å kika lite på marknaden å träffa lite folk. alltid lika roligt :) sen köpte mitt marknadsgodis of course å gick hem till malena å mumsade lite. på kvällen blev det pizza med den stora prinsen hemma å lite mys bara. fick ju hem badkaret oxå men det fick inte jag inviga förs på lördag med maltesern. hur mysigt som helst iallafall.


mamma tres michaela å pappa kom hit på lördagen å umgicks. michaela hade ju inte fått träffat bebben på hela veckan för hon var ju sjuk. lördagen myste dom lite. igår hade vi en barnledig dag. gud vad det kändes mysko. så tomt. mamma tres å michaela tog med sej malte på markanden sen hem till tres. han kom inte hem förs mot kvällen. är så himla glad att jag har mina underbara familjer. ni är det bästa som finns.


idag är det måndag å ny vecka igen. har vart på bvc idag å gud vad malte växer hela tiden å fort går det. nu har jag precis kommit hem efter en promenad i gylle sen var jag även ner på stan en sväng. träffade cilla baloo å adem så vi tog en liten promenad vi med.


imån ska jag å mamma baka. tänkte hjälpa henne inför hon fyller på torsdag. min underbara mamma blir 50år. gud så gammalt det låter. morotskaka blir det iallafall sen kanske cheescake. hur gott är inte det da ?


pusspuss


 

världens finaste..

Av Malin - 18 september 2009 08:34


har jag verkligen vart idag. eller t.o.m före tuppen kan jag tro. min älskade lilla prins har vart vaken sen 04.00 han hörde pappas röst när jag satt å matade han å blev så pigg så. hans stora fina ögon bara snurrade runt å letade vart han hörde pappas röst. men men så kan det vara. han har vart nöjd hela tiden iallafall. hans mamma mindre nöjd.


idag kommer kusin hit när hon slutar kl.11 åhh sen kommer ju badkaret idag på förmiddagen oxå. underbart. pratade precis med malena oxå å hon skulle med komma när hon vart på BS :) sen blire ner på stan å kika lite på marknaden å träffa lite folk å framförallt köpa marknads godis. mmm


snart är vakna med the voice slut oxå. boring. nu ska jag äta upp min frulle


pusspuss


Presentation


what goes around comes always around..

Omröstning

Följer du bloggen varje dag ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards