Alla inlägg under april 2010

Av Malin - 27 april 2010 08:18


Vilken dag jag hade igår, var verkligen inte min dag. Började med att Malte hostade så han spydde i soffan, som tur var hade jag lakan på. Lite senare spildes ett helt glas kaffe ut på våran vita matta. Kul när det skulle vara visning på huset lite senare. Va faan.


Hade fortafarande så jävla ont i halsen så ringde in till sjukhuset å fick en tid igår morse. Visade sej vara streptokocker så fick penselin, trevligt det med :/ Mamma skjutsade mej å hade hand om Malte medans jag var inne där. När vi var på väg hem igen, eller ja precis utanför vårat hus kom jag på att jag hade lagt min plånbok på biltaget när jag skulle sätta in Malte i bilen vid sjukhuset. Asså det är inte sant tänkte jag. Men jo vi fick lov att åka tebax för att kolla vart den ramlat av. När vi väl var vid sjukhuset ringde min mobil, det var en kille som hittat min plånbok så åkte å mötta upp han å fick tebax den. Vilken tur jag hade, gillar ärliga människor.


Men vilken början på dagen, då var ändå klockan bara 11 när vi var hemma igen.


Tog det väldigt lungt resten av dagen, mådde inge vidare med feber å halsont.


Men kl.16.00 var det dax för visning av huset så då passade jag å pappan på att göra pass till Malte, skönt då var det gjort nu oxå :)


Dagen slutade bättre än den började iallafall...


Idag blir dagen oxå lugn, mår inge vidare idag heller..segt


Tack till min bästa mamma igen som hjälp oss så mycket nu inför visningarna  

Av Malin - 14 april 2010 15:29


22 maj Alanya Turkiet 1 vecka  


Tack till världens bästa mamma som bjuder med mej, Malte, Syster å Michaela. Kan man ha en bättre familj ? Neej jag tror verkligen inte det. Kommer bli en super vecka. Kommer såklart att sakna pappan å morfarn som måste vara hemma å jobba.


 

Så himla vacker..tack för att du är du



Nu ligger vårt radhus ute på hemnet oxå förreten, hoppas på flytt snart. hihi

Av Malin - 10 april 2010 09:23


   


                             

Lite blandade bilder från bla min kusin Mattias 30års kalas i Dala Floda..

Av Malin - 10 april 2010 09:13


Såå dålig på att uppdatera är jag. Känner som Marie, har så mycket att skriva å berätta om egentligen men när jag väl sitter här så stirrar jag bara på tangenterna, å lägger upp bilder istället. Ska kanske bli en bildblogg det här istället ??


Det har verkligen hänt mycket, å ännu mera kommer det ;) Spännande. Det är så mycket på g..hoho


Lägger vell upp lite bilder som vanligt da....i nästa inlägg :)

Av Malin - 1 april 2010 07:28


Påsken är här..långhelg :)


Blir en lugn helg för oss. Vi ska bara iväg till Dala Floda på lördag för min kusin blir 30år så blir det firande hos hans sambo Tess föräldrar. Det blir mysigt. Sen blir det vell påskmat hos mamma&pappa på söndag hoppas jag, som i vanlig ordning.


Den här veckan har gått jätte fort känns det som, skönt det. Sen har jag haft massa roligt sällskap :) Igår hade Malte både moster&faster här hela dagen.


Han var däremot inte jätte glad i morse när han såg att vi satt upp grind för trappan, han kryper ju upp för trappan som om han inte gjort nått annat. Helt galet. Gud det går så himla fort. Så duktig lilla prinsen :)


Nu ska jag äta lite frulle i lugn å ro medans prinsen sover lite..


Fick korten av Therese igår förresten, sååå fina


               


Var även massor med fina nakenkort men dom vill jag inte lägga ut...

Presentation


what goes around comes always around..

Omröstning

Följer du bloggen varje dag ?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards